Zmiana w rozkładzie "Z" i "Ex"

Od soboty autobusy " Z" i "Ex" kursujące między Zduńską Wolą a Sieradzem zaczną jeździć według nowego rozkładu.

Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij
A to oznacza, że na tabliczki przystankowe uwagę powinni zwrócić i zduńskowolanie, i sieradzanie. O ile w przypadku "Ex" zmiany w rozkładzie są kosmetyczne i dosłownie minutowe, to w "Z" zmieniają się nawet miejsca krańcówek.

Niektóre autobusy linii "Z" nie dojadą do Karsznic i zakończą kursy przy ul. Ceramicznej. Inne natomiast dojadą do ul. Ceramicznej zamiast kończyć kurs na ul. Szkolnej, jak do tej pory.

- Zmiany są efektem konsultacji z największymi pracodawcami w miaście i gminie Zduńska Wola oraz z samymi pasażerami. W tym przypadku do-stosowaliśmy godziny odjazdów i przyjazdów autobusów linii "Z" do godzin, w których ludzie zaczynają i kończą pracę w Feraksie i Icopalu - wyjaśnia prezes Miejskiego Przedsiębiorstw Komunikacji Krzysztof Jędrzejewski. Zmiany trzeba było uzgodnić też z sieradzkim MPK.
∨ Czytaj dalej



Godziny odjazdów z Sieradza autobusów "Z" zostały niemal dosłownie "ustawione" pod pracowników firm przy ul. Ceramicznej. Bo na przystanek przywiozą ich na 10 minut przed godz. 6 , godz. 14 i godz. 22, kiedy rozpoczynają się kolejne zmiany w zakładach. Zabiorą ich natomiast kilkanaście minut po tych godzinach, żeby pracownicy mieli czas na dotarcie po pracy na przystanek.

Kolejne zmiany rozkładów jazdy prezes MPK zapowiada na koniec lutego. Godziny kursowania zmienią wówczas autobusy linii "6" i "3".

Do końca marca miejski przewoźnik planuje zmienić rozkłady wszystkich pojazdów.
Jolanta Jeziorska Jolanta Jeziorska
źródło: Polska Dziennik Łódzki

Komentarze (9)

avatar
avatar
kuba (gość)

Panowie ma ktoś rozkład tej Zetki do Karsznic może ktoś powiedzieć czy sa jakieś autobusy miedzy 8-11?

avatar
kierowca (gość)

gabrysia napisał:

bo coś mi się widzi, że te zmiany nie są do końca przemyślane. Ale może się zdziwię. Chociaż raz!

avatar
kierowca (gość)

gabrysia napisał:

bo coś mi się widzi, że te zmiany nie są do końca przemyślane. Ale może się zdziwię. Chociaż raz!




sam pracuję w jednej z firm na Ceramicznej, wszyscy tu dojezdzaja samochodami, jak nie solo,to robią grupowy dojazd. Nie wiem, czy beda pasazerowie na te zmienione trasy, czesto sie zdarza, ze trzeba w firmie dluzej zostac, to nie magistrat, ze minute po 15.30 wszyscy sa juz poza urzedem. Kumpel poczeka, autiobus nie poczeka., moim zdaniem to tez glupipomysl

avatar
pase (gość)

W MPK czy ZKM bida, aż piszczy. Może trzeba coś zamknąć? Może zostawić jeden? Nawet na prezesa nikt rozsądny nie chce przyjść, ale albo z łapanki, albo z nadania.

avatar
pasażer (gość)

Mamy jakąs linię "EX"?? W czwartek na autibusie była tylko literka "E", ale może "iksa"śnieg zakrył???
ps. a swoją drogą pytanie do prezesa: dlaczego kierowca, jak już sprzedaje bilety, a pasażerowie wsiedli nie zamyka drzwi? tylko wietrzy w taką zawieruchę i tak już zimny autobus??? może to pytanie sobie a muzom????

avatar
poproszę (gość)

Czy to nie ten sam co ostro działał do niedawna w radzie nadzorczej w MPK Sieradz wspólnie z panem Barczem, tym od Polmosu? Protegowany pani Basi?

avatar
liczący (gość)

Aktualne 2 mln zł dotacji z miasta + jakieś 2 mln zł z biletów to 4 mln zł na 670 tys km wozokilometrów rocznie daje około 6 zł za wozokilometr. To więcej niż średnia stawka w Polsce. MPK-i w Polsce jeżdżą za jakieś 4 do 5 zł za wozokilometr. Nie rozumiem dlaczego prezes Jędrzejowski tak płacze?
Dla porównania w Sieradzu dopłata z miasta wynosi 1,5 mln zł.
Taaaaaaaaaaaaak, linie trzeba zamykać i skracać!

avatar
gabrysia (gość)

bo coś mi się widzi, że te zmiany nie są do końca przemyślane. Ale może się zdziwię. Chociaż raz!

Wybierz kategorię