Objazdowe konsultacje w sprawie wdrażanej właśnie marki ,,Łódzkie promuje" zorganizowano w ośrodku przy ul. Dolnej. Jednym z celów było wykreowanie sposobu myślenia, zgodnie z którym powiaty i mikroregiony oddziałują na województwo i odwrotnie. Oraz takiego, że każdy może mieć wpływ na kształtowanie marki ,,łódzkie". W jaki sposób? Na markę ,,Łódzkie promuje" mają złożyć się wszystkie interesujące projekty, które pokażą, co w łódzkim warte jest promocji i ma szansę przebić się poza granice województwa. Uczestnicy warsztatów odpowiadali m.in, na pytania, w jaki sposób widzą swój region w przyszłości, budowali negatywne i pozytywne scenariusze przyszłości powiatu zduńskowolskiego a także wymyślali własne pomysły na to, w jaki sposób i czym można go wypromować. Wśród pomysłów były m.in. stworzenie ,,kolejowej stolicy regionu", w której dominują kolej i komunikacja oraz strefa inwestycyjna napędzająca region, stworzenie ,,tkackiej stolicy regionu", koncepcja Zduńskiej Woli jako sypialni Łodzi ze stworzeniem bazy edukacyjnej dla dzieci i miejsc rozrywki i rekreacji, czy trop historyczno-turystyczny z rekonstrukcjami.
Proces opracowania nowej marki ,,Łódzkie promuje" ma potrwać do wiosny przyszłego roku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?