W Zduńskiej Woli po przebudowie czynny jest już peron nr 1. Podróżni wchodzą na niego pochylnią, a od chodnika wokół dworca jest oddzielony płotkiem. To dlatego, że znajduje się prawie 80 cm powyżej terenu.
Jak zapewnia PKP PLK, wyniesione perony będą także przy pozostałych torach, na jakie wjeżdżać będą pociągi po przebudowie stacji. Ma to poprawić bezpieczeństwo podróżnych.
Po przebudowie stacji podróżni będą wchodzić podziemnym tunelem na peron nr 2. Po oddaniu do użytku pierwszego, trwa przebudowa kolejnego. Wszystkie prace na linii kolejowej nr 14 zakończyć się powinny w połowie 2020 roku.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?