,,Zduńska Wola aktywuje" zastąpi ,,Zduńska Wola sprzyja", które uznano za niemal identyczne jak hasło promujące Wieluń. ( O sprawie można przeczytać tutaj: Hasło do wymiany). Firma Pheno, która wygrała konkurs na stworzenie strategii marki miasta Zduńska Wola, nowe hasło zaprezentowała podczas wtorkowych konsultacji w MDK.
,,Zduńska Wola aktywuje" . Co? Jak wyjaśnia Maciej Kowalczyk z Pheno ma aktywować kapitał społeczny, zrównoważony rozwój miasta społecznie odpowiedzialnego i przestrzeń przyjazną dla mieszkańców. Hasłu towarzyszy logo, które już zduńskowolanie mieli okazję poznać, ponieważ ono się nie zmienia.
Podczas wtorkowych konsultacji zaprezentowano także wyniki konsultacji społecznych, jakie były prowadzone podczas prac nad projektem strategii marki. Wynika z niej, że spośród 660 przeankietowanych zduńskowolan większość ma ze Zduńska Wolą skojarzenia pozytywne, a zduńskowolan określali słowem ,, mili" . Za miejsca symbolizujące Zduńską Wolę większość uznała Dom Urodzin św. Maksymiliana, Skansen Lokomotyw i ratusz.
Podczas konsultacji w MDK nie zabrakło dyskusji i kontrowersji wokół nowego projektu. Jakich? O tym w piątek w ,,Naszym Tygodniku Zduńska Wola - Łask".
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?