Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koronawirus. Klienci banku Pekao w Zduńskiej Woli zdumieni brakiem zabezpieczeń

Redakcja
Czytelnicy alarmują, że w siedzibie oddziału banku Pekao SA w Zduńskiej Woli przy ul. Kilińskiego z powodu skrócenia godzin obsługi nie dość, że tworzą się kolejki, to panie obsługujące klientów nie mają żadnych zabezpieczeń: maseczek, rękawiczek, czy szyby ochronnej. Klienci podpisują też dokumenty tym samym długopisem.

- Ludzie się tłoczą przed wejściem i co z tego, że wpuszczają pojedynczo, kiedy te biedne kobiety z personelu nie mają żadnych zabezpieczeń! Każdy na nie kicha, kaszle - martwi się Krystyna Rosiak.

Podobne obserwację mają także inni klienci banku. Twierdzą, że nie pomyślano o zabezpieczeniach ani dla klientów, ani dla pracowników banku.

Co na to kierownictwo baku?

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym Pekao SA.

- Bank Pekao jest w stałym kontakcie z jednostkami sanepidu i zapewniamy, że realizujemy działania w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów i zabezpieczenia pracowników - zapewnia centrala instytucji w Warszawie. - Bank na bieżąco monitoruje i analizuje bieżącą sytuację oraz jej możliwe skutki. Zgodnie z apelem władz i służb epidemiologicznych oraz w trosce o bezpieczeństwo, bank wdrożył procedury zmierzające do zminimalizowania ryzyka zarażenia i rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.

- W trosce o lepszy komfort i poczucie bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników sukcesywnie wyposażamy oddziały i pracowników w rękawiczki, maseczki oraz środki dezynfekujące dostępne także w placówce w Zduńskiej Woli - przekonują.

- Dodatkowo w trakcie realizacji jest procedura montażu pleksi ochronnych na wszystkich stanowiskach obsługi klienta w placówkach, ograniczyliśmy liczbę klientów jednocześnie przebywających wewnątrz oddziału, wprowadziliśmy obowiązkowe odstępy między klientami w kolejce czy też wprowadziliśmy bezpieczne strefy obsługi oznaczone taśmami podłogowymi. Jednocześnie pracownicy oddziału dbają, aby na sali przebywało nie więcej niż 4- 5 klientów, w zależności od liczby czynnych stanowisk - napisano w odpowiedzi na pytanie o zabezpieczenia dla pracowników.

Jak zapewnia bank, na sali obsługi jest płyn do dezynfekcji dostępny dla klientów, a pracownicy zwracają uwagę klientom na konieczność dezynfekcji rąk.

W pomieszczeniach zwiększono także zakres oraz częstotliwość sprzątania i dezynfekcji części wspólnych w placówkach, w tym klamek, klawiatur, poręczy.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zdunskawola.naszemiasto.pl Nasze Miasto