Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pociąg z Przemyśla do Kołobrzegu utknął w Karsznicach. Pasażerowie czekali kilka godzin

Redakcja
Pociąg pełen pasażerów utknął na dworcu PKP Zduńska Wola Karsznice. Jak podają Zduńskowolskie Wieści Kolejowe, opóźnienie trwało około 6 godzin, a powodem był defekt lokomotywy.

Pociąg "Ustronie" relacji Przemyśl Główny - Kołobrzeg ponad 6 godzin stał w środę na stacji Zduńska Wola Karsznice. Postój był przymusowy, a powodem defekt lokomotywy.

Jak poinformował portal Zduńskowolskie Wiesi Kolejowe, 24 kwietnia nocny pociąg "Ustronie" wjechał na stację w Karsznicach z 30 minutowym opóźnieniem około godz. 1:50. Odjechał dopiero o godzinie 7:38, co daje 6 godzin i 20 minut opóźnienia. Pociąg "Ustronie" kursuje codziennie i zatrzymuje się na dworcu PKP Zduńska Wola Karsznice. Zgodnie z rozkładem powinien przyjechać o godz. 1.18 i odjechać z Karsznic minutę później.

- Z powodu defektu lokomotywy pociąg TLK Ustronie relacji Przemyśl - Kołobrzeg miał opóźnienie 380 minut - informuje Agnieszka Serbeńska, rzecznik PKP Intercity. - Awaria nastąpiła o godz. 2:00 w nocy, zastępcza lokomotywa wyjechała z Łodzi o godz. 5:10. Brak lokomotywy zastępczej wymagał podjęcia odpowiednich działań organizacyjnych. Czasu wymagało też przeprowadzenie manewrów związanych z wymianą lokomotyw. Pociąg odjechał ze stacji Zduńska Wola Karsznice, po wymianie lokomotyw, o godz. 7:38.

Według PKP Intercity, w pociągu było około 200 pasażerów. Otrzymali od kolei poczęstunek.

Zgodnie z przepisami, jak przypomina PKP Intercity, każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl.

Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity. Zgodnie z „Regulaminem przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez Spółkę PKP Intercity” pasażer ma prawdo do odszkodowania:w wysokości 25% ceny biletu w przypadku opóźnienia pociągu od 60 do 119 min; 50% w przypadku opóźnienia powyżej 120 min.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zdunskawola.naszemiasto.pl Nasze Miasto