Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czerwona fasola jest bardzo zdrowym produktem, który należy...
fot. silviarita/Pixabay.com

Słodycze dla cukrzyków? Tak! Wypróbuj przepisy na zdrowie i pyszne słodkości. Osoby z wysokim cukrem mogą jeść takie słodkie przekąski

Brownie z czerwonej fasoli

Czerwona fasola jest bardzo zdrowym produktem, który należy do roślin strączkowych. Stanowi doskonałe źródło białka oraz błonnika pokarmowego, który wspiera utrzymanie prawidłowego stężenia glukozy we krwi. Włączenie czerwonej fasoli do jadłospisu wzbogaci go również o żelazo i witaminę B1. Jak przygotować brownie z czerwonej fasoli?

Składniki:

- 2 puszki czerwonej fasoli,
- 3 jajka,
- 35 g gorzkiego kakao,
- 50 ml oleju roślinnego,
- 50 g erytrytolu lub ksylitolu,
- pół dojrzałego awokado,
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia.

Przygotowanie:

Fasolę odsącz z zalewy, wrzuć do miski i zmiksuj na jednolitą masę. Następnie dodaj resztę składników i miksuj ok. 3 minuty. Jajka ubij z substancją słodzącą. Następnie do fasoli dodaj masę jajeczną wraz z resztą składników i delikatnie wymieszaj łyżką. Ciasto wlej do tortownicy o średnicy 24 cm i piecz 40 minut w temperaturze 180 stopni Celsjusza.

Zobacz również

Nowi burmistrz i radni Gąsawy złożyli ślubowanie - zdjęcia. Za nami pierwsza sesja

Nowi burmistrz i radni Gąsawy złożyli ślubowanie - zdjęcia. Za nami pierwsza sesja

Sondaż przedwyborczy do europarlamentu. Kto bierze mandaty w województwie śląskim?

Sondaż przedwyborczy do europarlamentu. Kto bierze mandaty w województwie śląskim?

Polecamy

Świetna nowość w WhatsApp. Przyda się każdemu użytkownikowi aplikacji

Świetna nowość w WhatsApp. Przyda się każdemu użytkownikowi aplikacji

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem