Jesteśmy na etapie prac porządkowych. Przeprowadzka ewidencji i kancelarii już wkrótce – informuje Piotr Borkiewicz, dyrektor inwestycji miejskich. – Znacznie poprawi to jakość obsługi mieszkańców, która do tej pory odbywała się w trzech osobnych budynkach. Będzie przestrzennie, nowocześnie i przyjaźnie.
Najgorsze warunki panują teraz w „dowodach”. Biura mieszczą się na piętrze i prowadzą do nich wąskie, strome schody. Ciasne pokoje nie sprzyjają zapewnieniu dyskrecji petentom. W maleńkim korytarzu znajduje się niewielki stolik i krzesło dla oczekujących. Liczba osób odwiedzających biuro ewidencji jest wysoka.
Dziennie do Biura Ewidencji i Dowodów Osobistych przychodzi średnio 35-40 osób, choć przed wyborami prezydenckimi były kolejki po zaświadczenia o prawie do głosowania. Rocznie przyjmujemy około 9 tysięcy osób, a w okresie wyborów czy akcji wymiany dowodów liczba ta wzrasta podwójnie – mówi Anita Danielewicz, dyrektor miejskiej ewidencji. - Po naszej przeprowadzce będziemy mogli płynnie wszystkich obsłużyć.
Realizacja tej inwestycji kosztować będzie ponad 650 tys. zł. Wartość robót budowlanych przekroczy 540 tys. zł. Pozostała część pieniędzy przeznaczona jest na zakup mebli i wyposażenia toalet.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?