Osoby chętne do objęcia stanowiska kierownika USC mają czas na składanie dokumentów w urzędzie do poniedziałku.28 stycznia. Od nowego kierownika USC wymagane jest wyższe wykształcenie prawnicze, dobra znajomość ustaw i co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w samorządzie. Do cv i dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy należy dołączyć też zaświadczenie o niekaralności. Czas składania zgłoszeń upływa 28 stycznia o godz. 16.
Etat jest wolny bo 10 stycznia Wanda Nowak, sekretarz miasta i kierownik USC w Szadku przeszła na emeryturę, a następnie rozpoczęła pracę w gminie Godzianów. Na razie funkcję kierownika USC, zgodnie z przepisami, sprawuje burmistrz. ( można o tym przeczytać tutaj: zmiany w urzędzie w szadku
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?