Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zduńska Wola będzie miała markę i logo

Jolanta Jeziorska
W ramach przygotowywania strategii marki Zduńskiej Woli zorganizowano już pierwsze warsztaty dla przedstawicieli różnych środowisk Zduńskiej Woli, m.in. samorządowców, ludzi  kultury i stowarzyszeń
W ramach przygotowywania strategii marki Zduńskiej Woli zorganizowano już pierwsze warsztaty dla przedstawicieli różnych środowisk Zduńskiej Woli, m.in. samorządowców, ludzi kultury i stowarzyszeń jj
Trwają prace nad Strategią Marki Miasta Zduńska Wola na lata 2014-2020. Dokument ma odpowiedzieć na podstawowe pytania: czym Zduńska Wola może zaistnieć i się wyróżnić, żeby być rozpoznawalna, w jakim kierunku powinna iść promocja miasta. Efektem ma być stworzenie marki oraz logo miasta.

- Zduńska Wola może się uczyć od Sieradza, który postawił całą politykę promocyjną na sławnego na świecie fryzjera. Nie chodzi tu jednak o osobę, ale o sposób, w jaki robiona jest wokół niego promocja. To jest marka, na jaką postawił Sieradz i konsekwentnie realizuje politykę jej promowania - mówił podczas spotkania w sprawie budowy strategii miasta Zduńska Wola Maciej Kowalczyk z firmy Pheno, która przygotowuje strategię. - Zależy nam, żeby powstał dokument wolny od różnic politycznych czy międzyludzkich, jakie funkcjonują na dzień dzisiejszy. Naszym zadaniem jest zbudować kierunek wspólny dla wszystkich, który pozwoli się przebić spośród innych miast.
Wizja przyszłej marki Zduńskiej Woli ma nie być wyssana z palca, ale oparta na badaniach, jakie już się rozpoczęły. Jednym z jej elementów jest ankieta, jaka trafiła już do samorządowców i stowarzyszeń oraz do firm czy szkół. Do jej wypełniania, także za pośrednictwem internetu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Zduńskiej Woli. Chętni do wypełnienia ankiety mogą znaleźć ją znaleźć tutaj: Ankieta dla mieszkańców Zduńskiej Woli
Ankieta, jak mówią twórcy przyszłej strategii ma pomóc w poznaniu tendencji i preferencji mieszkańców. Można ją wypełniać jeszcze do końca kwietnia. Twórcy strategii zakładają, że wróci do nich 800, ale im więcej tym lepiej. Na początku maja ankiety powinny być podsumowane i ma być przygotowany wstępny dokument.
Ostatnim elementem ma być opracowanie logo, które ma kojarzyć się ze Zduńską Wolą.
Łódzka firma ma przygotować także koncepcję i strategię promocji nowej marki miasta. Dodatkowym elementem, nad jakim pracuje jest stworzenie logotypu oraz opracowanie kampanii promocyjnej otwarcia Centrum Kultury ,,Ratusz", jaki powstaje na pl. Wolności.
Więcej w dzisiejszym Tygodniku Nad Wartą.

od 7 lat
Wideo

Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zdunskawola.naszemiasto.pl Nasze Miasto