Głównym założeniem służącym organizacje gry „Cztery żywioły” była integracja różnych środowisk. Udało się to pomysłodawcom tego przedsięwzięcia.
- Drużyny, czyli patrole tworzone były przez osoby ze sobą związane. Były to rodziny, przyjaciele, uczniowie tej samej szkoły czy klasy. Tak więc cel został osiągnięty - podkreśla Ewelina Klimczak, autorka projektu. - Chcieliśmy też, by uczestnicy mieli okazję zmierzyć się i pokonać własne słabości. Przygotowując kolejne konkurencje myślałam o tym, w czym chciałabym się sprawdzić ze swoją rodziną.
Dzięki grze jej uczestnicy zdobyli więcej informacji dotyczących historii osiedla Karsznic. Do zadań należało
poruszanie się pomiędzy poszczególnymi Punktami Kontrolnymi oraz wykonywanie następujących po sobie zadań. Za każdą wykonaną konkurencję przyznawane były punkty, których liczba uzależniona została od stopnia poprawności wykonania lub czasu realizacji.
Zwyciężył patrol o nazwie „Pidżamersi”. Drugie miejsce przypadło ekipie „2115”. W walce o trzecie miejsce trzeba było zorganizować dogrywkę. Startujący przeciągali linę. Patrol „Polaki Podchodziaki” pokonał w niej drużynę „Bez nazwy”.
Zmagania zakończył piknik. Były wspólne zabawy, ognisko, pieczone kiełbaski.
Gra miejska pt. „Cztery żywioły” w ramach projektu " Kolej na kulturę" sfinansowana została z programu Dom Kultury + Inicjatywy lokalne 2019.Przedsięwzięcie to realizowane jest przez karsznicką filię Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?